Organizator: Agencja Cryptone, Ambasada Francji
Koszt udziału: bezpłatny
Strona www: http://frenchtouch2016.pl
FRANCJA czyli… „F” jak francuski chic, „R” jak Roquefort, owczy ser wyrabiany w miasteczku Roquefort-sur-Soulzon na południu Francji, „A” jak amour, miłość „N” jak nobliści, wielcy twórcy zasłużeni dla ludzkości, „C” jak Cannes i światowe gwiazdy na czerwonym dywanie, „J” jak Jean-Paul Gaultier, guru modowy i „A” jak Auguste i Louis Lumière, twórcy pierwszego kinematografu. Francja to bez wątpienia fascynujący, wielokulturowy i inspirujący kraj. Teraz i ty możesz odkryć wszystkie jego smaki podczas startującej właśnie kampanii edukacyjnej French Touch.
Kto z nas nie zna smaku bagietki, nie używa francuskich perfum, nie marzy o torebce Louis Vuittona, czy choć raz nie pił cabernet sauvignon czy syrah? Francja to ogromne bogactwo kulturowe, z którego czerpią wszystkie kraje na świecie. Już jesienią każdy z nas będzie miał okazję, by dokładniej zgłębić tajniki francuskiego „la belle vie” i poczuć odrobinę finezji w swoim codziennym życiu. 23 września rozpocznie się wielkie święto Francji w Polsce – French Touch la belle vie organizowane przez Ambasadę Francji i agencję Cryptone. – Każdy z nas lubi Francję na swój sposób i nie wyobraża sobie, aby zrezygnować z wartości, które są dla niego bliskie. I tak francuskie śniadania bez croissanta będą po prostu zwykłym śniadaniem. Taka jest idea tegorocznej kampanii w Polsce. Po sukcesie w zeszłym roku postanowiliśmy zorganizować jeszcze więcej atrakcji – mówi Agnieszka Stańczyk, dyrektor agencji Cryptone wPolsce. – Od początku czerwca do października będziemy wspólnie celebrować wszystko to, co składa się na wyjątkowy urok francuskiego stylu życia. A więc zamiłowanie do wspaniałej kuchni nawiązującej do wielowiekowych tradycji, zabawę modą, prostotę i elegancję zarazem, aż wreszcie inspirującą kulturę, na którą składa się literatura, muzyka, kino, teatr, a nawet nowoczesny design – dodaje.
French Touch to kampania ogólnopolska, skierowana do bardzo szerokiego grona odbiorców. Poprzez liczne działania edukacyjne podpowie m.in. jak samodzielnie przygotować wykwintne dania francuskie lub co zrobić, by nawet najprostsza stylizacja budziła podziw i była elegancka. Nie zabraknie również eventów kulturalnych. Organizatorzy zaplanowali m.in. wyjątkowe koncerty z udziałem francuskich gwiazd czy wydanie specjalnej kompilacji piosenek francuskich.
W ramach French Touch odbędzie się także wielka akcja handlowa dla wszystkich fanek shoppingu. Organizatorzy nie zdradzają jeszcze szczegółów, ale już teraz wiemy, że akcja obejmie atrakcyjny pakiet zniżkowy w wielu sklepach w całej Polsce. Szczegóły pojawią się w specjalnie przygotowanym na tę okazję bezpłatnym magazynie La Belle Vie.