Pierwsze kroki w biznesie bywają trudne. Wiedzą o tym wszyscy startupowcy, którzy budują swój sukces – często ucząc się na własnych błędach. Łatwiej jednak rozwijać skrzydła, gdy ma się wzory i pozytywne przykłady z zewnątrz. Sprawdźcie, jakie książki dla stawiających kroki we własnym biznesie polecają polscy startupowcy, którym już udało się odnieść sukces.
“Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW” Susan M. Weinschenk
Poleca Igor Farafonow, uxeria.com
Przewaga obrazu nad słowem, pokazywanie ludzkich historii, wyświetlanie produktów w określonej kolejności, stosowanie up-sellingu i wiele innych wartościowych porad dla właścicieli strony www oraz projektantów UX. Dzięki “Kliknij tu” dowiesz się, co kieruje ludzkim umysłem podczas eksploracji na stronie internetowej. Nieświadome motywy bowiem, mają czasem większe znaczenie niż decyzje podejmowane w sposób racjonalny.