Jak będzie wyglądał program nauki?
High School of New Media to zajęcia odbywające się w jednym semestrze w siągu ośmiu zjazdów, które mają miejsce w co drugi weekend, co razem daje 128 godzin zajęć, w trakcie których omówimy 10 obszarów tematycznych, m.in. video marketing, ale z uwzględnieniem mikrovideo czy filmów 360, social media i content marketing, gdzie opowiemy nie tylko o Facebooku, ale o platformach, które dopiero wkraczają na rynek, infulencer marketing, w ramach którego zdradzimy, jak zostać popularnym blogerem i jak z blogerami współpracować, reklama w internecie, advergaming, czyli wykorzystanie gier w marketingu. Będzie również o zakładaniu własnych startupów, co jest szczególnie interesujące dla młodego pokolenia, które dąży do samodzielności i stabilizacji zawodowej oraz finansowej. Wiedzę będą czerpać od twórców najpopularniejszych polskich startupów w Dolinie Krzemowej. Opowiemy również o pracy w agencji i współpracy z klientem. Nie zapomnimy o marketingu przyszłości i najnowocześniejszych technologiach wykorzystywanych obecnie, takich jak AR, VR, drony, machine learning czy hackowanie wzrostu.
Po ukończeniu semestru zajęć uczestnik posiada wiedzę, umiejętności, narzędzia oraz jest w stanie umiejętnie wykorzystać je w codziennej pracy i życiu. Szczegółowy plan zajęć oraz zakres poruszanej tematyki dostępny jest na stronie hsonm.pl
Czy model współpracy między nauką a biznesem to przyszłość edukacji?
Nauka i biznes to dwie integralne części, które są ze sobą nierozerwalnie połączone. Świadczy o tym między innymi fakt, że bez odpowiedniego zasobu wiedzy czy też możliwości rozwoju jakich dostarcza edukacja, nie jest możliwe w pełni płynne i skuteczne wejście w świat biznesu, ponieważ uniemożliwia to brak umiejętności, narzędzi, a także nieumiejętność ich praktycznego zastosowania.
Jak powinna wyglądać nowoczesna edukacja w Polsce?
Daleki jestem od stwierdzenia jak powinna wyglądać nowoczesna edukacja w Polsce, ponieważ jest to praktycznie niemożliwe do określenia w sposób statyczny w tak dynamicznie i szybko zmieniającym się środowisku. Jedno jest pewne – edukacja w Polsce powinna odpowiadać na potrzeby osób, które z niej korzystają, a także pojawiające się nowe możliwości, oczekiwania oraz wymagania. Edukacja, która korzysta z dobrodziejstw postępu technologicznego i szybko rozwijającego się świata to skuteczna edukacja.
Dawid Pacha, co-founder School of New Media i High School of New Media. Współzałożyciel m.in. Social Desk i Realdeal. Organizator Startups.Garden, inicjator spotkań w Polsce w ramach Startup Safary i Czwartków Social Media. Obecnie również Customer Development Expert w Netizens.