Jaki wpływ na nasze życie ma życie w środowisku przeładowania informacjami? Jak odnaleźć się w tym całym bałaganie bodźców i jak zachować przy tym kreatywność? Czym właściwie jest cecha, znajdująca się w 90 proc. CV osób starających się o pracę? I dlaczego jedni kipią pomysłami i twórczymi rozwiązaniami, a inni trzymają się utartych schematów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w książce “To fast to think” Chrisa Lewisa, którą możesz wygrać w naszym konkursie.

Chris Lewis, globalny szef agencji Lewis wydał wcześniej dwie książki “The Unemployables” o współczesnych 40 latkach oraz “Brilliant Minds” będącą satyrą międzynarodowych agencji z branży komunikacji. W najnowszej publikacji Lewis skupia się na kreatywności. Rozkłada ją na czynniki pierwsze i przedstawia osiem czynników mających wpływ na jej rozwój, są to: wiara, spokój, marzenia, swoboda, relaks, rutyna, zabawa, nauczanie. Dzięki “Too fast to think” dowiesz się, jak współczesna kultura wpływa na naszą kondycje zdrowotną i psychiczną, a także zobaczysz, jak zmienić swoje podejście do pracy.

Chris Lewis pozwala nam zatrzymać się, pomyśleć, pomarzyć i po prostu być oraz pokazuje, jak zastąpić gorączkowy pośpiech twórczym sukcesem – Dr Pippa Malmgren, była doradczyni prezydenta USA

Autor bazuje na własnym doświadczeniu oraz przytacza inspirujące historie innych liderów, nie tylko ze świata biznesu, ale też ze świata polityki, sztuki, czy duchowości. Książka “To fast to think” pomaga zrozumieć czym jest i jak wykorzystywać kreatywność. Polecana jest nie tylko osobom pracującym w branży kreatywnej, ale wszystkim, którzy chcą lepiej wykorzystywać swój potencjał.

Konkurs

Jeśli chcesz zdobyć książkę “Too fast too think” w języku angielskim, napisz w komentarzu pod wpisem:

Co zrobiłeś w życiu najbardziej kreatywnego?

Czekamy na zgłoszenia do 5 marca. Nagrody trafią do autorów trzech najciekawszych odpowiedzi. Powodzenia!