Poznaj szkołę, która zmieni Twoje wyobrażenie o edukacji. Nauczysz się w niej tego, czego chcesz Ty, a nie wykładowca, nawiążesz inspirujące znajomości i zdobędziesz umiejętności, dzięki którym będziesz mógł tworzyć i rozwijać własne projekty. O nowoczesnej nauce w erze internetu i nowych mediów opowiada Dawid Pacha, co-founder School of New Media i High School of New Media.
School Of New Media powstała dwa lata temu, oferując zajęcia z zakresu marketingu internetowego i nowych mediów. Jakie jest zapotrzebowanie na specjalistów w tych kierunkach?
Branża marketingu internetowego jest niezwykle wymagająca z perspektywy szybko zmieniających się trendów, pod wpływem których kształtuje się rynek. Zapotrzebowanie na osoby posiadające umiejętności, kwalifikacje, a co najważniejsze wiedzę, jak te elementy praktycznie wykorzystać stale rośnie i staje się nieodłącznym elementem wielu powstających, jak również funkcjonujących od dłuższego czasu na rynku przedsiębiorstw. Tendencję do zatrudniania ekspertów branży widać coraz wyraźniej, a osoby które sprawnie posługują się narzędziem jakim jest internet, są pożądane w większości dynamicznie rozwijających się firm. Coraz częściej firmy poszukują osób wyspecjalizowanych w jednej konkretnej dziedzinie, jak np. digital marketing, UI/UX design, czy znających narzędzia i platformy tj. Brand24, Google Analytics, Sotrender – to pokazuje tylko jak bardzo zmienia się rynek i jak ogromna jest potrzeba nabywania praktycznych umiejętności, by za tymi zmianami nadążyć.
W ramach School of New Media oferują Państwo 32 zajęcia tematyczne skupiające się wokół marketingu i nowych mediów. Wszystkie prowadzone są przez wysoce wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów reprezentujących czołowe firmy z branży interaktywnej. Dla kogo kierowane są zajęcia? Dla osób, które szukają swojego miejsca w świecie i interesują się nowymi mediami, czy raczej dla już aktywnych zawodowo, poszukujących doszkolenia?
Obecnie pracujemy nad dwoma projektami, które pozwalają sprostać wymaganiom, ale również potrzebom każdej grupy wiekowej, jak również firm, z którymi mamy możliwość współpracować. Udowadniamy, że wiek nie jest przeszkodą w dążeniu do realizacji zawodowej i nawet osoby w wieku 14 czy 15 lat mogą z powodzeniem prowadzić czy rozwijać własne startupy, a także wspierać kreatywnie działy marketingu i agencje.
School of New Media kieruje swoją ofertę do osób, które pragną rozwijać się w branży marketingu internetowego, komunikacji, social mediów, nowych technologii czy PR. Podczas 32 godzin zajęć prowadzonych przez ekspertów, a co najważniejsze praktyków w branży, umożliwiamy pozyskanie niezbędnej wiedzy, a także poznanie narzędzi oraz ich praktycznego zastosowania w życiu codziennym. Nie jest to wiedza stricte książkowa – stawiamy na praktykę i doświadczenie, wynikające z pracy naszych wykładowców dla największych polskich i światowych brandów. Podczas zajęć analizujemy studia przypadku, rozwiązujemy case’y i dyskutujemy na temat możliwości rozwiązywania problemów. Wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Nasi uczestnicy nawiązują ze sobą relacje, które często później są im bardzo pomocne w kontekście rozwoju zawodowego.